WAARSCHUWING OPNAME VLUCHTELINGEN

Nederlanders hebben geen overzicht van de gevaren van het opnemen van vluchtelingen, los van het feit dat we nu al niet goed voor de vluchtelingen kunnen zorgen die we al opgenomen hebben. Dat komt door de berischtgevingen in de Nederlandse media, die een vertekend beeld geven, en een regering die het volk niet goed voorlicht. Ik kom iedere dag mensen op straat tegen waar vluchtelingen werk/gemeentes niet goed voor zorgen. Ik kom ze tegen in het daklozen instituut waar ik werk. Velen hebben nu al drugs problemen. Het opnemen van een gast, en er vervolgens niet voor zorgen, is mensen mishandeling en moet onmiddelijk stoppen. Ik waarschuw deze regering, gemeentes en vluchtelingen werk, dat ik jullie hoofdelijk aansprakelijk stel voor het nalatig omgaan met mensen rechten. Dan zijn er veel mensen die het niet willen. Velen Nederlanders willen geen vluchtelingen, we leven in een democratie en naar deze mensen moet ook geluisterd worden. Anders krijgen we hier straks Engelse taferelen, dat burgers zich gaan bewapenen tegen vluchtelingen. A;ls de regering niet op komt voor zijn volk, dan neemt het volk zelf het touw, en dit is van alle eeuwen, en een steeds groter wordende brandhaard in Nederland. Onze geestelijke instellingen zitten overvol, mensen krijgen geen hulp. Soldaten en politie met PTSS, hebben nog steeds te weinig hulp. Er is gewoon geen plaats in Nederland voor getraumatiseerde vluchtelingen, we hebben niet de mankracht voor het eigen volk, laat staan voor nog meer. De aansprakelijk stelling geld ook voor het mishandelen van de Nederlandse bevolking, die geen hulp krijgen, omdat dit door vluchtelingen is in ngenomen, en het leed wat daar uit voortkom, ook voor de Nederlandse families. CDA heeft een prima plan om vluchtelingen elders op te vangen met militaire steun. Er zijn dus goede alternatieven.Dan zijn er duidelijke aanwijzingen, en ook berichten van ISIS zelf, dat ze ISIS terror strijders meesturen tussen de vluchtelingen. Dat zijn dus getrainde moordenaars en criminelen. Die moeten hier dus al helemaal niet komen. Voor politie, AIVD, Mossad, hulpverleners en kerken is het vrijwel onmogelijk die te kunnen herkennen. Laat staan voor de burger. Ik vrees dat er een paar mooie lieve jonge meisjes eerst in Nederland verkracht moeten worden, voordat U mijn bericht geving accepteerd. Ik stel U aansprakelijk, ik heb het duidelijk en vanuit de praktijk toegelicht. Eerste onthoofding is in Engeland al gebeurd. Wake up.nederlandse-vlag

Geef een reactie

